Deal News Online

Γερμανικά ΜΜΕ: Ο «χρησμός» του ΣτΕ

Οι τελευταίες εξελίξεις στο «μέτωπο» της ΕΡΤ, μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, απασχολούν και σήμερα τον γερμανικό Τύπο.

 

Όπως αναφέρει η Deutsche Welle, η Frankfurter Allgemeine φιλοξενεί μία ακόμη ανταπόκριση από την Αθήνα, αυτή τη φορά από τον Έλληνα δημοσιογράφο Παναγή Γαλιατσάτο, ο οποίος, εμμέσως πλην σαφώς, παρομοιάζει την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας με αρχαιοελληνικό χρησμό: «Η απόφαση προκαλεί διαμάχη σχετικά με την ερμηνεία της. Η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι το δικαστήριο ουσιαστικά επικυρώνει το κλείσιμο του σταθμού και την απόλυση του προσωπικού. Οι κυβερνητικοί εταίροι από την πλευρά τους επιχειρηματολογούν με διαφορετικό τρόπο, λέγοντας ότι μόνο ο κρατικός σταθμός μπορεί να εκπέμψει άμεσα ένα πρόγραμμα που θα ανταποκρίνεται στην αποστολή των δημοσίων ραδιοτηλεοπτικών μέσων».

 

Η εφημερίδα Süddeutsche Zeitung του Μονάχου υποστηρίζει ότι «με την απόφαση αυτή αισθάνονται δικαιωμένοι τόσο ο (πρωθυπουργός) Σαμαράς, όσο και τα δύο αριστερά κόμματα που συμμετέχουν στον κυβερνητικό συνασπισμό και είχαν αντιταχθεί στο κλείσιμο της ΕΡΤ. Παραμένει ακόμη άδηλο, εάν κατ΄αυτόν τον τρόπο θα βρεθεί και διέξοδος στην οξεία κυβερνητική κρίση, την οποία προκάλεσε το κλείσιμο της ΕΡΤ» παρατηρεί η εφημερίδα σε ανταπόκρισή της από την Αθήνα. Η εφημερίδα σημειώνει επίσης ότι «τα τελευταία τρία χρόνια το προσωπικό της ΕΡΤ έχει ήδη μειωθεί αισθητά, από τους 4.700 σε περίπου 2.700 εργαζόμενους, ενώ οι μισθοί έχουν μειωθεί κατά 30 με 40%».

 

Την πολιτική διάσταση του θέματος υπογραμμίζει εκτενής ανταπόκριση της Frankfurter Allgemeine: «Εάν ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Αντώνης Σαμαράς ήθελε να αποδείξει την αποφασιστικότητά του με το κλείσιμο της ΕΡΤ, κινδυνεύει τώρα να απολέσει το κύρος του και την ικανότητα χειρισμών. Το κλείσιμο της κρατικής τηλεόρασης που αποφασίστηκε πριν από μία εβδομάδα σε μία επιχείρηση- αστραπή από τους υπουργούς της συντηρητικής Νέας Δημοκρατίας, αποδεικνύεται όλο και περισσότερο ως μία δράση αυθόρμητη και χωρίς σχεδιασμό» σημειώνει ο αρθρογράφος.

 

Σε άλλο σημείο της ανταπόκρισης αναφέρονται τα εξής: «Στην Ελλάδα υπάρχει προβληματισμός, μήπως ήταν άλλες οι προθέσεις που οδήγησαν τον Σαμαρά στις δραστικές αποφάσεις για την κρατική τηλεόραση. Μήπως τυχόν, με το βλέμμα στραμμένο στις δημοσκοπήσεις, ο Σαμαράς ήθελε να προκαλέσει ρήξη στον κυβερνητικό συνασπισμό οδηγώντας τη χώρα σε εκλογές; Ο αντίλογος σε αυτό θα ήταν ότι τα ποσοστά της Νέας Δημοκρατίας στις δημοσκοπήσεις δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτικά, έστω και αν είναι καλύτερα απ΄ό,τι στο πρόσφατο παρελθόν».


Αθλητικά

Εξώδικο ΠΣΑΤ προς Μαρκ Κλάτενμπεργκ για χρηματισμό δημοσιογράφων

Εξώδικο ΠΣΑΤ προς Μαρκ Κλάτενμπεργκ για χρηματισμό δημοσιογράφων

Εξώδικο απέστειλε το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ) προς τον επικεφαλής της...

Περιβάλλον

WWF: Μελέτη για βιώσιμη τηλεθέρμανση στη Δυτική Μακεδονία

WWF: Μελέτη για βιώσιμη τηλεθέρμανση στη Δυτική Μακεδονία

Μία βιώσιμη εναλλακτική πρόταση για το σύστημα τηλεθέρμανσης σε περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας που βρίσκονται σε...

Copyright © 2021 Deal News Online. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.